ריבלין האריך לנתניהו את תקופת מלאכת הרכבת הממשלה

    גואל ועקנין No Comments on ריבלין האריך לנתניהו את תקופת מלאכת הרכבת הממשלה
    18:49
    01.05.24
    אתר קול חי No Comments on מפקד פלוגה במכתב כואב: "מחבל מצליף והסיוע נוחת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, נפגש הבוקר (שני) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במשכן הנשיא. בסיום פגישתם נענה הנשיא לבקשת ראש הממשלה והעניק לו ארכה לתקופת מלאכת הרכבת הממשלה.

    נתניהו אמר בבית הנשיא: "מכובדי הנשיא, באתי הבוקר לבקש ממך הארכה על מנת שאוכל להשלים את מלאכת הרכבת הממשלה, התקדמנו ואנו בדרך להרכבת הממשלה, אך דרוש לי זמן נוסף על מנת שתהיה ממשלה יציבה ובכדי שנוכל להגיע להסכמות בדברים חשובים שיסייעו לנו לעמוד בכל האתגרים העומדים בפני מדינת ישראל."

    ריבלין השיב ואמר: "אדוני ראש הממשלה, הואיל ולא חל שינוי בנסיבות ההמלצה לפיה הטלתי את התפקיד עליך, ולאחר שעדכנת אותי ביכולתך לסיים את מלאכת ההרכבה בתוך פרק הזמן הנדרש, אני נותן לך בזאת ארכה של 14 יום לצורך השלמת הרכבת הממשלה. שיקול דעתו של הנשיא אינו מוגבל במתן אורכה אלא בכך שהוא אינו יכול לתת ארכה מעבר ל 42 ימים אשר נקבעו בחוק. אני מאחל הצלחה לראש הממשלה במלאכתו, עם ישראל כולו משווע להקמתה של ממשלה, שכן ממשלת מעבר אינה כזו אשר קיבלה את אמון הכנסת, ממשלת מעבר היא ממשלה אשר הציבור רואה בה דבר שמחייב טיפול. אני מאחל לך שבמשך הימים הקרובים תצליח להקים ממשלה יציבה למדינת ישראל."



    0 תגובות